czwartek, 13 marca 2014

Co u mnie... Fotomix - luty 2014

Witajcie!

Dawno mnie tu nie było. W zasadzie nie mam zamiaru się w żaden sposób usprawiedliwiać, bo chyba nawet nie mam jak ;) Po prostu każdemu czasem należy się chwila wytchnienia.
Dlatego teraz zapraszam Was na fotorelację z lutego :)


Wiosennie / Nowy kubek na imieniny :) /
śniadanie z Dzień dobry TVN / Pierwszy Essiak (o którym mogłyście już czytać TUTAJ)

Propozycja walentynkowego mani (notka TUTAJ) / prezent dla mojego małego Geniusza /
Milka Bubbly - w końcu uległam! / śniadanie mistrzów! Zdecydowanie :)

O! Taki prezent dostałam :) Miśkowi z pupki wystaje knot ;) / I po feriach... nudne wykłady :( /
Tłusty czwartek! :) / Nowy zegarek! :) - prawie jak MK ;p

Milka Oreo - najlepsza! :) / O! Takiego mam naelektryzowanego psa! :)


Wszystkie zdjęcia pochodzą z instagramu, na który Was serdecznie zapraszam i zachęcam do śledzenia :)

Mam nadzieję, że teraz będę pisać dla Was częściej!
Ah! I koniecznie dajcie znać co myślicie o nowym wyglądzie bloga :)

Pozdrawiam i do "zobaczenia" niebawem! :)

21 komentarzy:

  1. Milka! <3 uwielbiam!!!
    fajnie że już jesteś :))

    wygląd iście wiosenny a więc bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Milka Oreo? Nie widziałam i nie jadłam jeszcze- muszę spróbować. Do kawy pewnie będzie idealna. Co do wyglądu to jak tylko zobaczyłam wiedziałam, że to czary mary Karoliny -jest najlepsza! zmiana zdecydowanie na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie! Jak dla mnie jest lepsza od Bubbly :)
      Czary mary - dosłownie! :)

      Usuń
  3. no nareszcie jesteś! i od razu ruszasz z kopyta nowym szablonem bloga, swoją drogą bardzo ładbym :)
    poznaję aulę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Walentynkowy mani cudowny! Ja nie mam cierpliwości do takich malunków! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. milke oreo jadłam ale i tak jak dla mnie najlepsza jest malinowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinowa? yhhh... czyli następna, którą muszę spróbować :D

      Usuń
  7. nagłówek bardzo ładny :) ja nie mam do takich rzeczy ręki :P Zegarek bardzo ładny, też mam zamiar go kupić. Allegro ? Bo widziałam tam prawie identyczne za ok 20zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, tak.. allegro :) zapłaciłam za niego 20zł już z przesyłką! :)

      Usuń
    2. zegarek w realu jeszcze ładniejszy niż na zdjęciu :)

      Usuń
  8. Mmm, dwie przepyszne czekolady ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Milka bubble <3 uwielbiam!
    a jakie śliczne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Milkę o smaku oreo uwielbiam :D
    Ale się u Ciebie wiosennie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Milka oreo i bahama mama to również moi ulubieńcy, jednak przestrzegam że nie wszystkie lakiery z Essie (przynajmniej moim zdaniem) są takie świetne. Piesek jest uroczy a zmiany na blogu jak najbardziej na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle czekoladowych pyszności, a ja właśnie wprowadziłam sobie ograniczenia na słodycze ;) Tulipany piękne i pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czekoladę Milka Oreo! Mogłabym ją jeść tabliczkami ;)

    A w tym semestrze na większość nudnych wykładów nie chodzę - na ostatnim semestrze studiów włączyło mi się mega lenistwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. po raz kolejny postanowiłam, że ograniczę czekoladę, a teraz naszła mnie ochota na nutelle :) walentynkowe paznokcie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło :)
Jednak pamiętaj! To NIE jest miejsce na Twoja reklamę! Wystarczy, że zostawisz komentarz i trafię do Ciebie bez problemu :)

Na wszelkie pytania odpowiadam tutaj, pod postem.
Pozdrawiam :)

*Moderacja komentarzy włączona dla postów starszych niż 4 dni.