wtorek, 10 czerwca 2014

MobileMix, czyli okiem mojego telefonu

Witajcie!

Jako, że czasu mam bardzo mało i przez najbliższy tydzień nie zapowiada się, żeby było go choć ciut więcej zapraszam Was na Mobile Mix, czyli co działo się u mnie przez ostatnie kilka tygodni :)

 Łódź z jedenastego piętra / Bielenda - peeling o zapachu papai ♥ /
deszczowa pogoda :( / ale nie na długo! - grill time!

Sezon na bieganie rozpoczęty / Do kina zawsze chętnie idę! :D /
Truskawki ♥ / BeautyBlender - skorzystalam z promocji z okazji Dnia Matki :)

Projekt P.I.W.O - PŁ / Juwenalia Uniwersytetu Łódzkiego :) /
Mała JA :) / Moja wieś - taka piękna!

"Skoro mną się nie zajmujesz, to uczyć też się nie będziesz!" / Żar się z nieba leje! / Powrót z imprezy nad ranem oznaką świetnej zabawy! :D

Ja zamiatam dalej się uczyć :( Już mam dość, ale jeszcze tylko 8 dni i będzie po wszystkim...
A Wy już jesteście po sesji, przed, w trakcie?
Byle do wakacji!

Buziaki! :) ;*

26 komentarzy:

  1. Truskawki<3
    Pogoda piękna, ale szkoda że akurat teraz jak tak dużo nauki :-C
    U mnie zaliczenia trwają..ale egzaminy zaczynam w piątek :)
    Więc życzę powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :). Ja ten peeling z Bielendy kupiłam dzisiaj :).
    Truskawek się już najadłam tyle, że brzuszek pęka xD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, beauty blender <3 zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie jestem ani przed, ani w trakcie, ani po sesji, bo te czasy już dawno za mną ;p Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten zapach papai, tylko, że ja akurat zamiast peelingu mam masło do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja się zastanawiałam co to za chłopczyk o blond włosach jest na zdjęciu, a to Ty :P
    tak patrzę na Łódź z 11 piętra i kurczę, zatęskniło mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :D chłopczyk w sukienusi? :D
      Łódź zawsze możesz odwiedzić :D ale nie jest to najlepsze miasto do życia ;P

      Usuń
  7. peeling wygląda zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja byłam w kinie na Godzilli ;) kiełbaska z grilla pychota :) świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Grillowanie fajna sprawa : ) a do kina to powinnaś mieć kartę stałego klienta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha ha widzę niezłego pomocnika w nauce! :-D Super mix! Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Truskawki jem na okrągło i wysypana też przez nie jestem na okrągło :) Świetne zdjęcia - oj z chęcią bym się cofnęła na chwilę do studenckiego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beauty blender od dawna mi chodzi po głowie, ale cena odstrasza. Kupuję zamienniki w DMie, te jajeczka ebelin :) nie mam porównania z oryginałem, ale wydają się być całkiem dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak byłam w Berlinie to chciałam kupić te gobęczki eblin, ale niestety nie było :( żałuje bardzo, bo chciałam je wypróbować, ale mam nadzieje, że przy następnym napadzie na DM uda mi się je zdobyć! :)

      Usuń
  13. Lovely photos darling!
    New post up on my blog, check it out if you Have time and let me know your opinion!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia z zaliczeniami :) przyjemny mix i idealna ilość zdjęć / długość opisu, przyjemnie się oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. aż nabrałam ochoty na grilla:) ja już po sesji, ale jeszcze wyniki niektórych egzaminów nieznane, więc na razie jeszcze się nie cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam truskawki, ale w tym roku póki co są kwaśne :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze 1 egzamin ;) Szkoda, że nie wiedzialam o spotkaniu blogerek w Łodzi ;p Chętnie bym poszła ;] Miłego w takim razie jutro;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Grill i truskawki - wakacyjny klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  19. To serducho jest śliczne, a no i zjadłabym truskawki przez Ciebie ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło :)
Jednak pamiętaj! To NIE jest miejsce na Twoja reklamę! Wystarczy, że zostawisz komentarz i trafię do Ciebie bez problemu :)

Na wszelkie pytania odpowiadam tutaj, pod postem.
Pozdrawiam :)

*Moderacja komentarzy włączona dla postów starszych niż 4 dni.