czwartek, 4 grudnia 2014

Warsztaty z marką Decoderm

Witajcie!

Pamiętacie może, jak pisałam Wam o warsztatach makijażowych z marką DECODERM? Jeśli nie, to nic straconego! Możecie przeczytać o tym TUTAJ. Natomiast jeśli pamiętacie, to powiem Wam, że w ubiegła niedzielę miałam przyjemność uczestniczyć w kolejnym spotkaniu, tym razem zorganizowanym przez markę Decoderm. Jesteście ciekawe jak to wyglądało? Zapraszam na relację :)

Uroczyste rozpoczęcie spotkania.
Zdjęcie od Joanny




 Oczywiście, na początku odbyła się prezentacja marki DECODERM oraz kosmetyków, które nam oferuje. O tym już Wam pisałam, dlatego nie będę się powtarzać. TUTAJ możecie znaleźć informacje o tej marce - zapraszam!


Agata, makijażystka firmy DECODERM wprowadzała uczestniczki spotkania w temat kosmetyków, a także pokazywała różne triki makijażowe, które na pewno przydadzą się każdej z nas.

Spotkanie makijażowe bez makijażu? Nie może być!
Mogłyśmy wszystko macać, dotykać i sprawdzać :)

 Fajne cudeńko? Błyszczyk z podświetleniem LED i lusterkiem :D Myślę, że ciekawy bajer pod choinkę dla każdej kosmetykomaniaczki :)



I jak widać powyżej - dziewczyny nie próżnowały :)

Jest też i Joanna :)
Jestem też i ja :D
Są też pozostałe uczestniczki spotkania (nie wszystkie)
A gdzie to w ogóle miało miejsce? W Pierogarni, przy ul. Milionowej 55 w Łodzi. Przyznam szczerze, że wcześniej nie znałam tego miejsca, ale bardzo się cieszę, że poznałam. Naprawdę można tam dobrze i smacznie zjeść!
Dla uczestniczek spotkania był suto przygotowany stół. Mogłyśmy jeść do woli. No dobra... do wyczerpania zapasów. Ale spokojnie wystarczyło dla wszystkich!


Na samo wspomnienie robię się głodna! Było pysznie! :)

Blogerki, które brały udział:

Joanna - http://joanna-interestingdetails.blogspot.com/ 
Wioleta - http://madame-violet.blogspot.com/ 
Weronika - http://desire25.blogspot.com/ 
Justyna - http://keepcalmcarryon.pl/
Patrycja - http://spradamakeup.blogspot.com/
Miłego dnia Wam życzę!

14 komentarzy:

  1. Aż się ciepło robi na serduchu jak patrzę na te fotki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja bym chciała mieć taką cerę jak Ty...
    błyszczyk z podświetleniem i lusterkiem- no tego to jeszcze nie widziałam:P

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam kosmetyki, jakie jedzenie, mniam mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ty masz cerę *.*
    A pierożki to uwielbiam :) wyglądają bardzo smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym zachwytem nad cerą to bym sie nie rozpedzala, bo nie jest tak idealnie ;)
      pierozki byly meeeeega ♥♥♥

      Usuń
  5. jakby była szminka z takim podświetleniem to chętnie bym sama sobie taką sprawiła:D

    OdpowiedzUsuń
  6. czego to ludzie nie wymyślą - błyszczyk z podświetleniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Błyszczyk wręcz bajerancki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Błyszczyk - niezły bajer :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierogarnia :D
    Ale rozkosze i wiadomo to o tygryski lubią najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę udziału w takich warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło :)
Jednak pamiętaj! To NIE jest miejsce na Twoja reklamę! Wystarczy, że zostawisz komentarz i trafię do Ciebie bez problemu :)

Na wszelkie pytania odpowiadam tutaj, pod postem.
Pozdrawiam :)

*Moderacja komentarzy włączona dla postów starszych niż 4 dni.