wtorek, 30 grudnia 2014

Delikatny manicure... sylwestrowy (?) ale i nie tylko!

Witajcie Kochane!

Gotowe na Sylwestra? Sukienka, makijaż, paznokcie? Wszystko dopracowane na ostatni guzik?
Jeśli nie, to mam dla Was propozycję paznokci, którą można wykorzystać na Sylwestra.
Ja w tym roku nie szaleję na żadnym balu ani nie idę na huczną imprezę, za to do 15 pracuję, więc postawiłam na delikatne paznokcie, z sylwestrowym akcentem.






Lakier to delikatny pudrowy róż, a na to nałożyłam brokatowy top coat.
Wydaje mi się, że taki manicure jest bardzo uniwersalny. Świetnie spisze się na mega imprezę, kiedy zarówna makijaż jest mocny jak i sukienka bardzo strojna, wtedy paznokcie można troszkę odpuścić, żeby wyglądały ładnie i delikatnie.
Również idealny na co dzień, kobiecy i delikatny.

Golden Rose, Color Expert nr 08
Wibo, Express Growth - nie widać numerka :(


Koniecznie dajcie znać co o tym myślicie i jak Wam się podoba :)

W tym roku jestem tutaj już ostatni raz, dlatego chciałabym Wam życzyć, aby ten nadchodzący 2015 rok był dla Was jeszcze lepszy i cudowniejszy niż 2014!!! :) Udanej zabawy sylwestrowej!
Szczęśliwego Nowego Roku!

Pozdrawiam
Weronika

23 komentarze:

  1. Jestem jak najbardziej na tak :) Fajne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się te połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie pazurki! Szczególnie na jakieś imprezy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie to wygląda :D
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie :) U mnie ten brokat i tak pewnie byłby tylko na serdecznym palcu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam identyczne na święta!:) Użyłam co prawda monofazy i topu z Inglota, ale efekt taki sam:P

    OdpowiedzUsuń
  7. delikatny i śliczny, nieco sylwestrowy właśnie :)
    mam ten top <3 i całkiem go lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam prostą, czarną sukienkę, więc z paznokciami na pewno zaszaleję :) Co prawda wciąż zastanawiam się jak je ozdobić, ale na pewno nie będę sobie szczędzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja raczej postawię na mocniejszy kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny i delikatny :)
    Tobie życzę również udanej zabawy sylwestrowej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. idealne paznokcie *.*

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne paznokcie.
    Wszystkiego naj, naj w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne paznokcie ;) Ja w sylwestra bez makijażu, bez zrobionych paznokci i w piżamie, nie chciało mi się nigdzie wychodzić :D
    Szczęśliwego Nowego Roku kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mani jest piekny, a te pierscionki wygladaja uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Delikatnie ale całość prezentuje się wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło :)
Jednak pamiętaj! To NIE jest miejsce na Twoja reklamę! Wystarczy, że zostawisz komentarz i trafię do Ciebie bez problemu :)

Na wszelkie pytania odpowiadam tutaj, pod postem.
Pozdrawiam :)

*Moderacja komentarzy włączona dla postów starszych niż 4 dni.