niedziela, 3 marca 2013

Zielono mi, czyli Wibo Express Growth nr 49

Witam w to piękne, niedzielne popołudnie :)

Lenicie się tak samo jak ja? ;>


Lenistwo lenistwem, ale chciałam Wam pokazać, co obecnie noszę na pazurkach :)



Niestety nie do końca mogłam złapać odpowiedni kolor. Jest to bardzo ciemna zieleń z drobinkami :)

Lakier stary jak świat, zapomniałam w ogole o jego istnieniu, i muszę się przyznać, że.... jego termin ważności już minął, ale ciiii .... :) Nakładał się bardzo dobrze :) Szybko zasechł :D

I to tyle! :) 

Tak na szybko, bo idę się lenić dalej! :)

Pozdrawiam! :)


9 komentarzy:

  1. ale masz długie paznokcie:)
    słodki jest ten kwiatuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie jaki ładny wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatek dodaje uroku, bo jak dla mnie sam kolor taki sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładne paznokcie :) lubie ten odcień zieleni, ale raczej bez drobinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolor, taki jesienno-wieczorowy :) jakoś tak m się kojarzy ;P

    ja w dupie mam mój cellilit, że tak brzydko powiem :D naprawdę nie przeszkadza mi, nie klnę na niego, nie próbuję się pozbyć... jest i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny efekt :)


    co do naszego wyjazdu - naprawdę jest ciężko ;( my już ponad pół roku szukamy pracy codziennie wysyłając co najmniej 10 cv i nic!

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie takiego odcienia mi brakuje, wolałabym tylko bez drobinek :) Świetny efekt dały te kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło :)
Jednak pamiętaj! To NIE jest miejsce na Twoja reklamę! Wystarczy, że zostawisz komentarz i trafię do Ciebie bez problemu :)

Na wszelkie pytania odpowiadam tutaj, pod postem.
Pozdrawiam :)

*Moderacja komentarzy włączona dla postów starszych niż 4 dni.