czwartek, 26 lipca 2012

Delikatny makijaż w tonacji różu i fioletu.

Makijaż, który dzisiaj wykonałam jest idealny na lato!
Jasne, perłowe odcienie różu i fioletu dodają ten "glow" naszemu spojrzeniu.
Poniżej będzie kilka zdjęć, niestety mój "sprzęcior" nie oddał ani kolorów tego makijażu ani uroku...
Wrzucam tak na próbę, jak się spodoba, to będzie więcej... jak nie, to ze zdjęciami make-upów wstrzymam się, dopóki nie będę posiadaczką lepszego aparatu.



 

Użyte przeze mnie kosmetyki:
  • Sleek PPQ
  • Sleek Storm
  • Inglot Pearl 431
  • Inglot Pearl 440
  • Eyeliner Wibo
  • Tusz Max Factor 200 Calorie
 Jeśli te zdjęcia mimo słabej jakości przypadną Wam do gustu, to następnym razem będę pisać gdzie jakiego cienia użyłam.


Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny makijaż, taki delikatny i subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz zauważylam - nie obserwujesz :P Kliknij może jeszcze raz..

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, nadaje się na codzienne wyjście do i po pracy - uniwersalny! Takie lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło :)
Jednak pamiętaj! To NIE jest miejsce na Twoja reklamę! Wystarczy, że zostawisz komentarz i trafię do Ciebie bez problemu :)

Na wszelkie pytania odpowiadam tutaj, pod postem.
Pozdrawiam :)

*Moderacja komentarzy włączona dla postów starszych niż 4 dni.