poniedziałek, 23 lipca 2012

Recenzja: Lirene - żel nawilżający do mycia twarzy

 Hej! Dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami moją opinią na temat żelu nawilżającego do mycia z Lirene.

Cena: ok 12-15zł.
Pojemność: 150ml
Dostępność: Ja zakupiłam w Rossmannie, ale myślę, że jest ogólnodostępny, czyli znajdziecie w Naturze i innych drogeriach czy nawet marketach.
Zapach: Okropny! Bardzo intensywny i nie do końca przyjemny. Wąchając w sklepie z "tubeczki" wydawał mi się lekki i przyjemny, jednak po nałożeniu na twarz jest strasznie drażniący. I za to ma ogromnego minusa!
Od producenta: Zawarty w żelu kompleks delikatnych substancji zmywających łagodnie usuwa z twarzy makijaż i wszelkie zanieczyszczenia. Kojące właściwości wyciągu z lipy łagodzą podrażnienia i przywracają skórze zdrowy wygląd, dodatkowo chroniąc naskórek przed infekcjami. Gliceryna w trakcie mycia dostarcza skórze dodatkową dawkę nawilżenia i zapewnia wspaniałe uczucie komfortu i miękkości. W efekcie cera jest odświeżona i optymalnie nawilżona.

Moja opinia: Żel jest bardzo delikatny i (pomijając zapach) bardzo przyjemnie myje się nim twarz. Rzeczywiście usuwa wszelkie zanieczyszczenia. Możemy poczuć, że buźka jest świeża i oczyszczona. Czyli w zasadzie spełnia swoją rolę, jednak pozostawia uczucie, którego nienawidzę, czyli ściągniętej skóry. Natychmiast po użyciu tego żelu muszę sięgnąć po krem nawilżający.

Podsumowując: Kupując ten żel miałam nadzieję, że to będzie "TO". Jednak niestety szybko spadłam na ziemię. Nie mogę zdzierżyć tego zapachu. Myję twarz wstrzymując powietrze, czyli trochę się męczę z tym. Nie wyrzucę go do kosza tylko dlatego, że naprawdę dobrze myje twarz. Ale na pewno NIGDY więcej go nie kupię!


To by było na tyle! Mam nadzieję, że recenzja się przydała.

Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło :)
Jednak pamiętaj! To NIE jest miejsce na Twoja reklamę! Wystarczy, że zostawisz komentarz i trafię do Ciebie bez problemu :)

Na wszelkie pytania odpowiadam tutaj, pod postem.
Pozdrawiam :)

*Moderacja komentarzy włączona dla postów starszych niż 4 dni.