wtorek, 24 lipca 2012

Desire czyta... - "Płacz niemymi łzami"

Tym razem postanowiłam napisać Wam co nie co o ostatnio czytanej przeze mnie książce.

Joe Peters "Płacz niemymi łzami". Historia, która wydarzyła się naprawdę.
Cena: 34.80
Ilość stron: 301

Wstrząsająca opowieść chłopca nienawidzonego przez własną matkę. Tak, matkę, w której powinien mieć oparcie, przy której powinien czuć się bezpiecznie, kochać i być kochanym. Niestety, historia Joe jest inna. Jego matka mściła się na nim za błędy jego (już nieżyjącego) ojca. Pięcioletni chłopiec, Bogu ducha winny, bardzo dostał w kość. Stracił tatę, który jako jedyny chronił go przed złem. Wtedy już nic nie mogło powstrzymać jego matki przed torturami. Chłopak był bity, katowany, głodzony, osadzony w ciemnej piwnicy, gwałcony, nie tylko przez własnych braci... a najgorsze było to, że poza tym, że stracił ojca, stracił też mowę. Nie mógł nikomu powiedzieć co się dzieję. A kiedy po wielu latach nauczył się od nowa mówić... nikt mu nie wierzył.

Czytając tą książkę nie chciało mi się wierzyć, że to mogło się wydarzyć naprawdę! Przecież to niemożliwe, aby matka tak sponiewierała własne dziecko! A jednak...
Duże wyrazy szacunku idą w stronę autora tej książki, że odważył się opowiedzieć światu swoją historię...
Jest to książka dla ludzi o mocnych nerwach, jednak jak już się ją zacznie czytać, to strony same się przewracają, nie jesteśmy w stanie się od niej oderwać.
Mimo szoku, jakiego doznałam po przeczytaniu tej książki, polecam każdemu, kogo interesuje taka tematyka.

Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło :)
Jednak pamiętaj! To NIE jest miejsce na Twoja reklamę! Wystarczy, że zostawisz komentarz i trafię do Ciebie bez problemu :)

Na wszelkie pytania odpowiadam tutaj, pod postem.
Pozdrawiam :)

*Moderacja komentarzy włączona dla postów starszych niż 4 dni.