czwartek, 26 lipca 2012

Pomadki NYX

Hej!
Chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat pomadek z NYXa.
Posiadam tylko cztery.

1. HAUTE COUTOUR
2. GEORGIA
3. VITAMIN
4. GODDESS






Cena: ok. 15zł
Waga: 4g
Dostępność: allegro.pl

ZALETY:

  • Przyjemna, kremowa konsystencja.
  • Bardzo dobra pigmentacja
  • Wystarczy jedno pociągnięcie, a kolor już widnieje na naszych ustach.
  • Nie wysuszają ust
  • Szeroka gama kolorów
  • Solidne opakowanie
  • W miarę przystępnej cenie
WADY:
  • Specyficzny, chemiczny zapach
  • Przez swoją konsystencję łatwo z nimi przesadzić
  • Zbierają się w załamaniach
  • Trwałość.. nie najgorsza, ale też nie porywa.
Podsumowanie: Ja bardzo lubię te pomadki właśnie za ich cudowną, kremową konsystencję! Minusów nie ma aż tak dużo, a za taką cenę można się skusić. Każda z nas oczekuje czegoś innego. Mnie zadowalają i dlatego polecam wypróbowanie :)

Poniżej zdjęcia moich pomadek.


A Wy macie pomadki z NYXa ? Co o nich sądzicie?

Mam nadzieję, że recenzja przydatna!

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło :)
Jednak pamiętaj! To NIE jest miejsce na Twoja reklamę! Wystarczy, że zostawisz komentarz i trafię do Ciebie bez problemu :)

Na wszelkie pytania odpowiadam tutaj, pod postem.
Pozdrawiam :)

*Moderacja komentarzy włączona dla postów starszych niż 4 dni.