wtorek, 24 lipca 2012

Ikea - naprawdę cool !

Ostatnio byłam na małych zakupach w Ikei i postanowiłam pokazać Wam moje zdobycze :)

Jak wszem i wobec wiadomo, w Ikei zawsze znajdziemy coś, co ułatwi nam życie, albo po prostu spowoduje, że nasze cztery kąty będą bardziej przytulne :)

Dałam się skusić na te piękne latarenki, a do nich oczywiście musiałam wziąć jakieś wkłady ;) Kolorów latarenek jest dużo i co jakiś czas się chyba zmieniają lub dochodzą nowe. Moim ostatnim celem jest rozjaśnienie pokoju, który niestety znajduję się od północy i tu praktycznie nigdy słońce nie zagląda, dlatego kupiłam białą.

Następnie dorwałam wieszak na różne szaliki, apaszki i w zasadzie wszystko inne, co ma jakiś haczyk. U mnie na pewno znajdzie się kosmetyczka (właśnie z takim haczykiem, zakupiona w Rossmannie za całe 7zł!), tylko najpierw muszę znaleźć odpowiednie miejsce na to cacko ;)
W zanadrzu mam też zrobienie porządków w szafie, dlatego zakupiłam duże pudła, w których będę mogła umieścić ubrania zimowe czy też jakieś, w których już nie chodzę a może jeszcze kiedyś się przydadzą :)

Punktem kulminacyjnym jest szafeczka. Niby jest ona pod TV, ale u mnie znajdzie zupełnie inne zastosowanie. Nie zajmuje ona dużo miejsca, a zawsze można na niej położyć coś, co mamy w nadmiarze :P w moim przypadku będą to różne kserówki ze studiów, notatki, książki itp. itd. Chociaż myślę, że byłoby to też dobre miejsce na kosmetyki ;> No nic, jeszcze zobaczymy, jak to zagospodaruje :) A najlepsze w tej szafeczce była cena! Kosztowała niecałe 50zł, więc chyba bardzo spoko, co? :)

I tyle! Kasa się skończyła, trzeba było wychodzić :)
A Wy co kupujecie w Ikea ?

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło :)
Jednak pamiętaj! To NIE jest miejsce na Twoja reklamę! Wystarczy, że zostawisz komentarz i trafię do Ciebie bez problemu :)

Na wszelkie pytania odpowiadam tutaj, pod postem.
Pozdrawiam :)

*Moderacja komentarzy włączona dla postów starszych niż 4 dni.